سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نشست های کتابخوان زمینه ساز الفت و اتحاد بین اقشار جامعه

نشست‌های کتابخوان یکی از قدم‌های مهم و تاثیرگذار در راستای ایجاد محیط‌های شاداب و صمیمی برای به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده توسط افراد جامعه می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غفار عزیزی رییس اداره ی کتابخانه های عمومی میاندوآب عنوان کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی تنها به برآورده ساختن نیازهای مطالعاتی شهروندان بسنده نکرده و فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت تلاش‌های خود قرار داده‌اند.

عزیزی افزود: 29 نشست کتابخوان در چهار ماه اول سال 95 در کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب برگزار شده که از این تعداد 26 نشست در سطح کتابخانه‌ای و 3 نشست مدرسه‌ای بوده و در مجموع 170 عنوان کتاب به اشتراک گذاشته شده است.

وی درادامه گفت: این نشست‌‌ها به صورت تخصصی و عمومی با اهدافی چون ایجاد عادت به مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه ، اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده ، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

رییس اداره ی کتابخانه های عمومی میاندوآب در پایان با ابراز خوش‌بینی نسبت به استقبال عموم مردم از برنامه‌های سال خواندن و همدلی موجود در این زمینه خاطر نشان کرد: تا پایان سال 95 بیش از 60 نشست دیگر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که تلاش می‌شود در موضوعات مختلف و برای عموم مردم جامعه باشد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نشست ، الفت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.