سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم توجه به ورزش روستایی

توجه به ورزش روستایی به دلیل داشتن استعدادهای بی‌نهایت ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب قهرمانان ما از روستاها برخاسته‌اند لذا از وزیر ورزش و جوانان قول گرفته‌ایم که 5 زمین چمن روستایی را در رامهرمز و رامشیر ایجاد کند.

اقبال محمدیان در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال کارگر برپایی این‌گونه مراکز را ارزشمند توصیه کرد و افزود: حل مشکلات اقتصادی، توسعه سلامت و تندرستی روح و روان جوانان و مردم در گرو گسترش ورزش است.

وی گفت: اهمیت به ورزش نشان‌دهنده پایگاه اجتماعی هر کشوری است لذا با توجه به وجود علاقه‌مندان زیاد در رشته‌های مختلف ورزشی باید در حوزه ورزش وقت بگذاریم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس افزود: ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند و امیدواریم توسعه مکان‌های ورزشی استمرار داشته باشد و الگویی برای سایر دسته‌های ورزشی شود.

محمدیان در پایان خواستار حمایت از ورزش روستاها شد و گفت: اغلب قهرمانان ما از روستاها بر خواسته‌اند لذا از وزیر ورزش و جوانان قول گرفته‌ایم که 5 زمین چمن روستایی را در رامهرمز و رامشیر ایجاد کند.

در این مراسم ناصر ربانی رئیس ورزش و جوانان رامهرمز، پیشکسوتان ورزش رامهرمز و استان و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند و مدرسه فوتبال کارگر رسماً کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.