سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معصومه ابتکار از دستاوردهای زیست محیطی استان قزوین+اینستاپست

معصومه ابتکار با سفر به استان قزوین ازدست آورد های دانش بنیان محیط زیستی این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست  روز گذشته سفر استانی به استان قزوین داشت که در این سفر از دست آورد های دانش بنیان محیط زیستی و اختراعات زیست محیطی این استان بازدید به عمل آورد.

ابتکار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

در بازدید از استان قزوین با مردم، مقامات استان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه، اساتید و دانشجویان، هنرمندان، اعضای شورای شهر و روستاها، تشکل های مردم نهاد، مسئولین قضایی و دادگستری نشست و گفت و گو داشتم. 

در بازدید از دشت الله آباد که ظرفیت قابل توجه گردشگری دارد بر ضرورت پیگیری تثبيت وضعيت موجود تالاب تاكيد كردم و گفتم در صورت خشک شدن اين تالاب، كانون گرد وغباری ایجاد می شود که حداقل بيست ميليون نفر را در سه استان قزوين، البرز و تهران تحت تاثیر قرار خواهد بود. لازم است با همکاری بخش منابع طبیعی و امورآب نسبت به بیابان‌زدایی این محدوده اقدام‌های موثری انجام شود.

دستاوردهای دانش بنیان محیط زیستی پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) قزوین که از آن بازدید داشتم خوشبختانه این نوید را می دهد که با وجود توان علمی جمعیت جوان و فعال کشور می‌توان و می بایست از ایده‌های نو در حوزه محیط زیست حمایت کرد تا علاوه بر پویایی و توسعه واحدهای دانش‌بنیان، ضمن ایجاد اشتغال سبز، نیازهای محیط زیست تأمین شود. 

در دیدار با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان بر اینکه دستگاه قضا باید فضا را برای متخلفان و مجرمان محیط زیست نا امن کند و این جرایم به دلیل اهمیت و جایگاه ها آن ها نباید کم ارزش تلقی شود، تاکید شد. 



همچنین ابتکار با انتشار پستی در صفحه توییترش نوشت:

ديروزاز تالاب و دشت قزوين بازديد وبا دانشگاهيان ديدار داشتم واز پارك علم و فن اوري واختراعات زيست محيطي بازديد كردم.





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.