معصومه ابتکار با سگولن رویال وزیر محیط زیست فرانسه دیدار و در نشست کارگروه ملی تغییرات آب و هوا شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سگولن رویال"، وزیر محیط زیست فرانسه در سفر به تهران با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران ملاقات کرد. وزیر محیط زیست فرانسه روز یکشنبه هفتم شهریور پس از دیدار با معصومه ابتکار در نشست کارگروه ملی تغییرات آب و هوا نیز شرکت کرد.

معصومه ابتکار  پس از این دیدار پستی در صفحه توییترش منتشر کرد.
وی نوشت:

من و خانم ‎"سگولن رویال"چند جلسه با هم داشتیم و در کنفرانس خبری مشترک حضور پیدا کردیم. خانم رویال در کمیته ملی تغییرات آب و هوا نیز شرکت و از موزه تنوع زیستی دیدار کرد.



همچنین در رابطه با این دیدار ابتکار در صفحه اینستاگرامش نوشت:
نشست کارگروه تغییرات آب و هوایی که ساعتی پیش در طبقه دهم ساختمان پردیسان به اتمام رسید، امروز با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو، دکتر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، تعدادی از معاونین وزراء و خانم سیگولن رویال وزیر محیط زیست و انرژی فرانسه و رئیس بیست ‌و یکمین کنفرانس متعاهدین تغییرات آب‌وهوایی برگزار شد. 
این اولین سفر خانم رویال به ایران است. او در کنفرانس خبری مشترک امروز در سازمان گفت فرصت بسیار خوبی برای همکاری دو جانبه در زمینه آب، انرژی، کیفیت هوا و حوادث اقلیمی که در فرانسه هم با همین مشکلات مواجه هستیم، فراهم شده است.
خانم رویال بعد از ملاقات دو جانبه و کنفرانس مطبوعاتی سری هم به موزه تنوع زیستی زد و سپس در محل زندگی کوشکی و دلبر با پروژه این دویوزپلنگ معروف و دوست داشتنی آسیایی آشنا شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار