سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی ویژه گرامیداشت دهه کرامت در قاین

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت دهه کرامت با محوریت روحانیون در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با محوریت روحانیون مستقر و طرح هجرت و بومی بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت دهه کرامت در سطح شهر و روستاهای این شهرستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دختران و پسران جامعه را هدف قرار می‌دهد ، افزود : یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشن‌ها تبیین نقش دختران در جامعه و سخنرانی پیرامون موضوع عفاف و حجاب است.

وی گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی است.

حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: این دهه که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می‌شود به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل‌شده است.

وی افزود : تشریح مسائل اعتقادی، پاسخ به مسائل شرعی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی، برگزاری گفتمان‌های دینی، آذین‌بندی معابر و مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه کرامت در شهرستان قاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.