سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

کشف اجساد کودکان آبادانی در خانه پدر بزرگ

جسد های آهک ریخته شده 2 کودک 7و4ساله آبادانی در حیاط خانه پدربزرگ پیداشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ بنابرگفته  منابع آگاه اوایل دومین هفته مرداد ماه سال جاری مردی در تماس با پلیس 110 شهرآبادان از ماجرای ناپدید شدن 2 بچه اش در روستای خضرنبی خبر داد و تیمی ازماموران با مراجعه به این روستا برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند.

ماموران دراولین  مرحله با توجه به وضعیت مالی ضعیف پدرکودکان  احتمال اخاذی و آدم ربایی را کم رنگ دیدند و با توجه به اختلاف طایفه ای این پدر و پسر مسیری جدیدی را در تجسس ها آغاز کردند و در ادامه تیمی از ماموران نیز با توجه به عبور رودخانه از این روستا شروع به تجسس در اطراف این رودخانه کردند.

در ادامه مسیر تحقیقات به پدربزرگ خانواده رسید و ماموران روز شنبه 16 مرداد ماه به خانه پدربزرگ خانواده که مردی 56 ساله  است رفته و پس از بررسی های دقیق خانه، وی را دستگیر کردند.

پدربزرگ کودکان در ابتدا منکر قتل نوه هایش شد اما بعد از 4روزیک پتوی خونین در خانه این مرد56ساله پیدا شدواستخوان های انسان داخل آن پیچیده شده بود و تنها بخشی از اعضای بدن سالم بود که خیلی زود این سکانش هولناک به پلیس مخابره شد.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت با ریختن آهک روی این اجساد سعی بر از بین بردن سرنخ های پلیس داشته اند.

بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا استخوان های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شود تا با انجام آزمایش های DNA مشخص شود که این استخوان ها برای 2 کودک است و تحقیقات در این پرونده پیچیده ادامه دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.