سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ارائه خدمات درمانی برای محرومان آذربایجان‌شرقی

رئیس بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه عاشورا گفت:بیمارستان صحرایی به ارائه خدمات رایگان محرومان خواهند پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صادق در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان شرقی، با اشاره به برپایی 7 بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات به مردم محروم، از برپایی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و اظهار داشت: در این بیمارستان، بیش از 18 رشته تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمات رایگان محرومان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه هشتمین بیمارستان صحرایی استان در خداآفرین و خمارلو برپا خواهد شد، افزود: این بیمارستان، دوشنبه 25 مرداد افتتاح خواهد شد و تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت که بیش از 250 کادر در این مدت فعالیت می‌کنند.

رئیس بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه عاشورا، با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 35 هزار نفر از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند، گفت: در این مدت، بیش از 1 میلیارد تومان در مناطق محروم خدمات پزشکی ارائه می‌کنند و مردم بومی این خدمات را دریافت خواهند کرد.

صادق، با اشاره به اینکه 5 دستگاه آمبولانس در این بیمارستان مستقر می شوند، تصریح کرد: درمانگاه‌های عمومی، متخصص و فوق تخصص با پزشکان داوطلب، درمانگاه سلامت و روان، درمانگاه طب سنتی و پایگاه سلامت و پیشگیری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.