معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد تفاهم نامه همکاری ارس با کتابخانه های عمومی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای کمک به تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد ارس در توسعه فرهنگی منطقه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رسالت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی منعقد گردید.

داداش زاده افزود: براساس این تفاهم نامه که به امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رسیده است برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشست کتابخوان، جلسه نقد و بررسی کتاب، مشارکت در راه اندازی کتابخانه های سیار و هفته کتاب ارس و مشارکت در احداث کتابخانه شجاع از مهمترین برنامه هایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: براساس توافق انجام یافته بزودی دومین کتابخانه سیار منطقه آزاد ارس با تمهید و تامین خودرو و تجهیزات لازم توسط نهاد کتابخانه های عمومی و مشارکت سازمان در این خصوص در این منطقه راه اندازی شده و ارائه خدمات خواهد نمود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس تصریح کرد: هم اکنون در محدوده منطقه آزاد ارس یک کتابخانه عمومی به همراه کتابخانه های دانشگاهی در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشند و سازمان منطقه آزاد ارس طرح های مهمی را در راستای نهضت مطالعه مفید در منطقه در سالجاری و آتی به اجرا می گذارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.