سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

یک هزار و251مستمری بگیر زیر پوشش تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: یک هزارو251مستمری بگیر زیر پوشش این سازمان قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عباس نورمحمدی گفت:ماهانه افزون بر112میلیارد ریال برای پرداخت حقوق این افراد از سوی این سازمان هزینه می شود.

وی با بیان این که ماهانه معادل این میزان برای درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی هزینه می شود، گفت: 452 مقرری بگیر زیرپوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.

نورمحمدی الکترونیکی کردن تمامی خدمات تامین اجتماعی را از اولویت های این سازمان دانست و افزود: حذف دفترچه های تامین اجتماعی و سیستم کاغذی در برنامه قرار گرفته است.

نورمحمدی بیان کرد: با حذف دفترچه های درمان تامین اجتماعی تاپایان امسال، کارت هوشمند درمانی به بیمه شدگان ارائه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید داخلی جرائم بیمه کارفرمایان کارگاه های تولیدی خوش حساب بخشوده می شود.

نورمحمدی اظهار داشت: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان کارگاه های تولیدی با هدف کمک به رونق تولید اجرا شده است و کارفرمایان خوش حساب باید برای استفاده از مزایای این طرح تا 26 شهریور به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه 90 هزار و 366 بیمه شده اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد عنوان کرد: در مجموع تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی استان 293 هزار و 608 نفر است.

نورمحمدی با اشاره به نوع بیمه شدگان تامین اجتماعی ابراز کرد: از بیمه شدگان این سازمان چهار هزار و 697 نفر راننده، یک هزار و 552 نفر بافندگان، 790 نفر بیمه شده مشاغل اختیاری، 785 نفر آزاد994 مددجوی کمیته امداد ومابقی سایر اقشارو میمه هاست.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود:هفت شعبه دائم، هفت شعبه موقت و یک کارگزاری در این استان مشغول ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان هستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی استان با 300 مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد بوده و به بیمه شدگان اصلی و تبعی خدمات ارائه می کنند.

روزانه پنج هزار نفر به مزاکز درمانی ملکی تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در شهرهای یاسوج- گچساران و دهدشت مراجعه می کند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.