سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

مشوق‌های ناچیز سرمایه‌گذاری در استان

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: مشوق‌های سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد کم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی در بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان جدید اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه نبود فرهنگ صادرات مهمترین مشکل این مقوله است، اظهار کرد: در اتاق بازرگانی ساز و کارهای بیشتری را برای ایجاد فرهنگ صادرات فراهم می‌کنیم.

کیانی گفت: به لحاظ زیرساخت‌های صادراتی خیلی مشکل داریم از جمله در بحث حمل و نقل که محصولات ما خیلی گرانتر از سایر استان‌ها به دست مشتریان می‌رسد.

وی با انتقاد از اینکه کارگروه صادرات نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی جدی نگرفته‌ایم، تصریح کرد: این کارگروه یکی از کارگروه‌های مهم در سطح کشور است که متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه چندانی به این کارگروه نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عدم اجرایی سند راهبردی توسعه و عدم شروع به کار شرکت‌های بین‌المللی در استان و نبود زیرساخت‌های دیگر از جمله مشکلات ما در صادرات است.

کیانی گفت: اعتقاد داریم که 45 درصد از واحدهای تولیدی فعال است و دولت سازوکارهای خوبی را برای فعالیت واحدهای تولیدی فراهم کردند ولی پشتیبانی خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان به مصوبات ستاد تسهیل توجهی ندارند، افزود: با این روند و عدم همکاری دستگاه‌ها نمی‌توان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: حتماً باید شرایط ویژه‌ای برای استان از جمله در نظر گرفتن مشوق‎های سرمایه‌گذاری ایجاد کرد، تا سرمایه‌گذاری را در این استان رونق دهیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.