سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

اختصاص 93 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان مرکزی

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور از اختصاص 93 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان مرکزی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ نعمت الله رضایی که در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک سخن می گفت: با اشاره به اختصاص چهارهزار و ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۱۷۳هزار فرصت شغلی در روستاها ومناطق محروم کشور افزود: از این رقم سهم استان مرکزی ۹۳میلیارد تومان است.
وی ادامه داد : استان مرکزی سهمی برابر پنج هزار و ۵۳ شغل از مجموع مشاغلی که در سال جاری در قالب پروژه ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در روستاها، دشت ها و مناطق محروم در نظر گرفته شده را به خود اختصاص داده است.
معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی توسعه روستایی رئیس جمهور  ادامه داد: بعد از ابلاغ مقام معظم رهبری در مورد سیاست های اقتصاد مقاومتی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اقدام به تهیه ۱۲ برنامه ملی از سیاست های پیش بینی شده را انجام داد که در این راستا ۵۸ طرح ملی و ۲۵۷ پروژه تعریف شده است.
رضایی  افزود : پروژه ای تحت عنوان «پروژه ارتقای تولیدی و توسعه اشتغال پایدار دشت ها و مناطق روستایی» به عنوان یکی از پروژه های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی در دستور اجرا قرار گرفت که براساس دستور العمل این مصوبه، مقرر شد ۱۷۳ هزار شغل در روستاها و مناطق محروم کشور ایجاد شود.
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.