سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

منافع عمومی اولویت رسانه هاست

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت:نهادینه کردن منافع عمومی بر مصالح شخصی اولویت رسانه ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلامرضا تاجگردون با  باتجلیل از نقش ارزنده خبرنگاران افزود: مطالبه منافع عمومی مانند زیرساخت های توسعه ای و ایجاد شرایط اشتغال به جای رسیدگی به کارهای شخصی گروهی خاص در پیشرفت کشور نقش اثرگذاری دارد.

وی با اشاره به این که بخش زیادی از وقت نمایندگان مجلس در رسیدگی به مراجعات فردی درباره اشتغال می گذرد، تصریح کرد: نقش اهالی قلم و رسانه های ارتباط جمعی در اصلاح این رویکرد گره گشا است.

وی رسانه های ارتباط جمعی می توانند زیر بنای تبادل نظر منصفانه، بی طرفانه و صادقانه باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اهمیت داشتن نقشه راه برای رسانه های ارتباط جمعی را یادآور شد و تاکید کرد: پشتکار بدون هدف مانند راه رفتن در تاریکی سودی ندارد.

تاجگردون کنار گذاشتن تفکر کهنه قومیت گرایی و تعصبات نا به جای قبیله ای و حزبی نقش مهمی در تقویت همدلی بین مردم جوامع اسلامی دارد که رسانه ها پیشگام در دستیابی به این امرمهم هستند.

تاجگردون با یادآوری مشکلات بیمه اجتماعی و معیشتی خبرنگاران افزود: مسئولان باید رفع این مشکلات چاره جویی کنند.

تاجگردون تصویب تسهیلات 70 میلیون ریالی برای خبرنگاران، آشنایی با نحوه کار مجلس شورای اسلامی، پیگیری مطالبات بیمه خبرنگاران از دستاوردهای سفر شماری از خبرنگاران گچسارانی به تهران و دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

در این سفر خبرنگاران با محمدرضا عارف، سید علی مطهری نایب رئیس اول، دوم مجلس شورای اسلامی و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کردند.

22 خبرنگار گچسارانی در این آیین با دریافت هدایایی از سوی نماینده شهرستان های گچساران و باشت و رئیس مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

خبرنگاران شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد در اردوی سه روزه از صحن علنی مجلس بازدید کردند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.