مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: یادمان حسین پناهی شهریور جاری در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا دهبانی‌پور در نشست تجلیل بسیج رسانه از فعالان رسانه‌ای استان در پاسخ به انتقادهای محسن کیانی کارگردان جوان هم‌استانی گفت: برای اولین بار است که این کارگردان جوان را می‌بینم و خوشحالم که وی با صراحت لهجه از مشکلات خود سخن گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز درگذشت هنرمند فقید هم‌استانی حسین پناهی افزود: مرحوم پناهی یک چهره کشوری است که سال گذشته در سالروز درگذشت این هنرمند فقید یادمان خوبی در شهرستان کهگیلویه برگزار کردیم و از بهترین برنامه‌های ما در سال گذشته بود.

وی تصریح کرد: در نشستی که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه  داشتیم مقرر شد که شهریور ماه جاری و در سالروز تولد این هنرمند، یادمانی در شهرستان کهگیلویه برگزار شود.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب نویسندگان و ناشران استان گفت: کتاب نویسندگان و ناشرانی مورد حمایت قرار می‌گیرند که در خود استان به چاپ رسیده باشند.

دهبانی‌پور اضافه کرد: در سال گذشته 60 میلیون از آثار مولفان استان را خریداری کردیم، ضمن اینکه در نمایشگاه کتاب خدماتی به ناشران و مولفان استانی ارائه می‌کنیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.