سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

لزوم برخورد با فروشندگان مواد نیروزا

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به فروش مواد نیروزا در برخی اماکن ورزشی استان، بر حضور و برخورد جدی ستاد ناظرین سلامت باشگاه‌ها با این افراد تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور در بازدید از برخی اماکن ورزشی یاسوج، اظهار کرد: اماکن ورزشی استان تجهیزات کافی و موردنیاز ورزشکاران را ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه توسعه سالن و زمین‌های ورزشی، افزود: هر چند تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته و طی دو سال اخیر چندین زمین و سالن ورزشی به مکان‌های ورزشی اضافه شده است، ولی هنوز در بسیاری از بخش‌ها به خصوص در بخش ورزش بانوان کمبود داریم.

وی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد را شایسته توجه و حمایت بیشتر دانست و با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای آنها، گفت: ورزشکاران استان تاکنون به خوبی در میادین مختلف ملی و بین‌المللی درخشیده و برای استان افتخار آفرینی کرده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: پیشرفت و توسعه ورزش استان نیازمند توجه و حمایت همه مسؤولان و دستگاه‌ها است و اداره‌کل ورزش به تنهایی از عهده تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران بر نمی‌آید.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود به فروش برخی مواد نیروزا در اماکن ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه خبرهایی دال بر فروش مواد نیروزا در برخی از اماکن ورزشی استان به دست ما رسیده است.

وی ضمن ناپسند دانستن این کار، استفاده از مواد نیروزا را اقدامی دور از روحیه ورزشکاری و پهلوانی عنوان کرد و یادآور شد: مواد نیروزا نه تنها به پیشرفت ورزشکاران کمکی نمی‌کنند بلکه برای بدن مضر بوده و به آنها آسیب می‌رساند.

این مسؤول با تأکید بر حضور و بازرسی بیشتر ستاد سلامت بر اماکن ورزشی، از آنها خواست افراد متخلف در زمینه فروش مواد نیروزا در اماکن ورزشی سراسر استان را شناسایی و برخورد قانونی را با آنها داشته باشند.

ایزدپور، استفاده از مواد نیروزا را در شأن یک ورزشکار واقعی ندانست و خاطرنشان کرد: با فروشندگان مواد نیروزا در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به شدت برخورد خواهد شد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.