سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

رسالت مرکز بهداشت تامین سلامت در دورترین نقاط شهرستان

مدیر شبکه با حضور در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان شاهین دژ از نحوه روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم این مناطق بازدید بعمل آورد.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر شبکه بهداشت شاهین دژ گفت: خدمت به مردم عزیز در نقاط دور و صعب العبور بخصوص کنترل و پایش مادران باردار از اولویتهای اصلی بهداشت و درمان می باشد. وی گفت: خوشبختانه طی پنج سال گذشته تلاشهای همکاران عرصه سلامت در کنترل بیماریهای واگیر و غیر واگیر در نقاط دور افتاده در معرض خطر بصورت جدی کنترل شده و تا کنون موارد اپیدمی بیماریها را نداشتیم.

جبارزاده گفت: پایشهای تیم سیاری مراکز بهداشتی درمانی در اقصی نقاط شهرستان فعالیتهای بسیار خوبی انجام داده و با آموزشهای لازم رسالت سلامت را در دور ترین نقاط شهرستان به نحو احسن انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت شاهین دژ گفت: علیرغم صعب العبور بودن مناطق این شهرستان ، بهداشت خانواده نیز با کنترل مادران باردار حتی در فصول سرد و یخبندان از کنترل و ارائه خدمات به مردم عزیز غفلت ننمودند. مدیر شبکه در ادامه از نحوه ارائه خدمات ویزیت رایگان در مناطق دور دست بازدید بعمل آورد .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تامین ، شبکه ، خدمات ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.