سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

کاروان جاده ولایت امروز به طبس می رسد

مردم ولایتمدار شهرستان طبس امروز میزبان قدوم کاروان امام هشتم می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه طبس ، گفت: در هفتمین سال از برگزاری مراسم کاروان ولایت، امسال  33 نفر از ورزشکاران دومیدانی کار استقامت، امروز به طبس می رسند .

عزیزی افزود: این کاروان سه روز در خراسان جنوبی توقف خواهد داشت و امروز وارد طبس می شوند.

وی گفت:کاروان جاده ولایت مسیر خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد ، استان فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی که مسیر تاریخی ورود امام رضا ع به ایران بوده است را طی می کند و در روز میلاد آن امام به مشهد مقدس میرسند.
وی افزود:پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج توسط این ورزشکاران که مسافتی بالغ بر 1 هزار و960کیلومتر را طی میکنند حمل میشود تا در شامگاه میلاد علی بن موسی الرضا ع در حرم رضوی به احتزاز درآید.

 مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اهداف این کاروان را ترویج گفتمان ولایت مداری و ترویج فرهنگ سیره رضوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارزشها، پاسداشت و پایبندی به مضامین و فرهنگ ولایی عنوان کرد.

وی افزود: مراسم استقبال از این کاروان  فردا صبح ساعت 11:30 صبح در ورودی شهر از سمت امامزاده معظم آغاز می شود.

عزیزی اظهار کرد : زیارت قبور مطهر شهدا، زیارت حرم مطهر، دیدار با مدیر عامل آستان مبارک، عیادت  از بیماران و جشن استقبال ازبرنامه های دیگر این کاروان در طبس است.
انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.