سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اعزام 900هزار نفر به اردوهای جهادی در کشور

رییس بسیج سازندگی کشور گفت: طی سالجاری حدود ۹۰۰ هزار نفر به مناطق محروم اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار غلامی فلسفه تشکیل بسیج سازندگی را استفاده از شاکله جوانان برای کمک ساختن کشور و ساختن و اصلاح آنها دانست و افزود: با اجرای این طرح می توان در جذب جوانان در بحث اقتصاد کمک کرد.

وی با اشاره به رویکرد دولت در موضوع اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی با هدف آوردن مردم به صحنه اقتصاد است که در آن بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و انتظار این است که تسهیلات توسط دولت در این بخش فراهم شود.

غلامی با بیان اینکه باید نسبت به استفاده از سرمایه‌های مردمی اقدام کرد و این سرمایه نیز به سوی تولید هدایت شود، افزود: رویکرد های مردمی در بحث صنایع تبدیلی باید اجرا شود و رویکردهای مردمی در اقتصاد مقاومتی باعث ایجاد اشتغال پایدار و همچنین کمک برای به صحنه آمدن مردم خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جلوه های صنایع تبدیلی در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد:رویکرد های مردمی در اقتصاد مقاومتی یکی از جهت گیری های مهم سازمان بسیج سازندگی است.

ویبا بیان اینکه در سال ۹۵ حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیون تومان برای طرح هجرت پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد:کشور نیازمند توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف است و برای تحقق این امر نیازمند توانمندسازی جوانان و کادرسازی در کشور هستیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.