سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

افتتاح موزه دریانوردی خرمشهر

موزه دریانوردی در خرمشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درخرمشهر گفت: بالغ بر 400 میلیارد ریال پروژه در بندر خرمشهر در حال اجرا است.

محمد سعید‌نژاد  در بازدید از پروژه‌های اداره بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در سال‌جاری و پس از رفع تحریم‌های بنادر ایران و خطوط کشتیرانی برای توسعه بنادر ایران اقداماتی را انجام داده است.

وی گفت: از مهم‌ترین اقدامات پیش‌بینی شده با هدف ایجاد توسعه، بندر شهرستان خرمشهر است که از موقعیت مهم و استراتژیک برخوردار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بندر خرمشهر دارای سابقه مناسب و نقش مهم در راه توسعه منطقه آبادان و خرمشهر است، افزود: اقدامات در حال اجرا در بندر شهرستان خرمشهر، در افزایش اشتغال و رفاه در میان منطقه محروم شهرستان موثر است.

سعیدنژاد گفت: در حال حاضر بالغ بر 400 میلیارد ریال پروژه در بندر خرمشهر داریم که در دست اجرا است و حدود یک‌هزار و 200 میلیارد ریال در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای پروژه‌ها در بندر خرمشهر، نقش مهمی در میزان اشتغال منطقه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ویژگی‌های خوب و مثبت بندر خرمشهر، قرار داشت آن در منطقه آزاد اروند است که باعث جذب بخش‌های خصوصی و ارزش افزوده می‌شود.

سعیدنژاد افزود: پروژه دیگری در بندر خرمشهر در حال اجرا است که باعث آشنایی مردم با سابقه دریا و دریانوردی در بندر خرمشهر می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد موزه دریایی در بندر خرمشهر هستیم گفت: با همت و همکاری سازمان میراث و گردشگری، در ساختمان قدیمی و اولیه بندر، در حال طراحی و ایجاد موزه کشتیرانی هستیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.