سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

کشف 584 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

584 کیلوگرم تریاک در سه عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته در شهرستان های طبس، نهبندان و فردوس کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر تصادف برون شهری در یکی از جاده فرعی ماموران مشاهده کردند یک دستگاه سواری تیبا با سه نفر سرنشین با سواری پژو 405 که از کویر وارد جاده اصلی شد، برخورد کرد. 

 سرهنگ مجید شجاع افزود: راننده تیبا به ماموران اظهار کرد، راننده پژو 405 به محض برخورد با خودروی او از صحنه تصادف فرار کرد و دستور لازم برای دستگیری راننده صادر و خودرو بازرسی شد که 387 کیلوگرم تریاک از آن کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با کشف مواد مخدر دستگیری راننده متواری آغاز شد و ماموران هنگام گشت زنی فردی غیربومی را در 20 کیلومتری محل تصادف مشاهده کردند که متهم با مشاهده ماموران فرار کرد که با شلیک هوایی مجبور به توقف و دستگیر شد.
 
وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات راننده یک دستگاه سواری پراید 141 نیز به اتهام همدستی و راه پاک کنی محموله یادشده دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در دو عملیات جداگانه دیگر ماموران پاسگاه عملیاتی سهل آباد نهبندان در محورهای فرعی و ارتفاعات منطقه در بازرسی از یک دستگاه خودروی زانتیا 120 کیلو گرم تریاک کشف کردند. 

به گفته وی همچنین در عملیات ماموران ایست و بازرسی گلشن فردوس در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بارچوب 77 کیلوگرم تریاک کشف شد. 

سرهنگ شجاع بیان کرد: در این سه عملیات چهار دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم دستگیر شدند. 

در چهار ماهه سال 95 حدود 11تن انواع مواد مخدر در استان کشف و در این ارتباط حدود هزار و 900نفر بازداشت شدند. 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.