فرمانده انتظامي استان از کشف يک تن و 180 کيلوگرم ترياک از تريلي حامل برنج در عمليات ضربتي روز گذشته پليس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرهنگ مجيد شجاع گفت : مأموران ايست و بازرسي علي آباد بيرجند هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودروي تريلر دار که از مرزهاي شرقي عازم شهرهاي شمالي کشور بود، مشکوک و به راننده آندستور ايست دادند .

وی افزود: با توجه به تغييرات صورت گرفته بر روي تريلر و شک مأموران، خودرو که پلمپ بود به داخل ايستگاه پليس منتقلو دربازرسي ازتريلريک تن و 180 کيلوگرم ترياک که در بار برنج جاساز شده بود، کشفو راننده آن دستگير شد.

وی ازکشف هشت تن انواع موادمخدر از ابتداي امسال تاکنون در اين استان خبرداد وگفت: اين ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته،30 درصد افرايشداشته است .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقيف 160 دستگاه خودرو از قاچاقچيان، افزود: طي اين مدت،هزار و 300 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگير شدند که 315 نفر از اين افراد قاچاقچي يا توزيع کننده مواد مخدر بودند.

سرهنگ شجاع عمده تلاش فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي را طبق سياست هاي نيروي انتظامي مقابله و مبارزه با سرشاخه هاي اصلي مواد مخدر و توزيع کنندگان مواد افيوني دانست که چهره محلات و اماکن شهر را آلوده کرده اند .

وی به همکاري و تعامل خوب دستگاه قضائي با نيروي انتظامي اشاره کرد و اظهار کرد: سازمان هاي مسئول در زمينه مقابله با مواد مخدر اگر امکانات و تجهيزات بيشتري در اختيار پليس قرار دهند قطعا توفيقات بيشتري در زمينه کشف مواد مخدر حاصل خواهد شد .

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي خاطر نشان کرد:سه مؤلفه امنيت ، آرامش و اقتدار با تحرک جهادي و همکاري خوب مردم محقق خواهد شد و مبارزه با مواد مخدرجزو دغدغه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است.

سرهنگ شجاع گفت:باید تمام سازمان هاي دخيل در امر مبارزه به صورت جهادي اين امر را دنبال کنند تا اين معضل اجتماعي در کشور ريشه کن شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.