سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کلنگ زنی هایی که شش سال در صف انتظار می مانند

فرماندار تربت جام گفت : با کلنگ زنی های بدون مطالعه در هفته دولت به شدت مخالم هستم و شهرستان تربت جام هیچ کلنگ زنی در این هفته نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رستمی افزود : یکی از مشکلات اصلی منطقه تعریف و کلنگ زنی پروژه های جدید ، بدون در نظر گرفتن سرمایه گذاری بنیانی و اقدامات زیرساختی است.
وی تصریح کرد : به همین خاطر بسیاری از اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته در گذشته ، بی نتیجه باقی مانده است.
فرماندار شهرستان ادامه داد : معتقدیم کلنگ زنی های چشم بسته و بدون مطالعه در تربت جام شش سال بعد صدایش در خواهد آمد.
رستمی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت نیز اظهار کرد : هفته دولت ، فرصت مناسبی برای ارائه و بیان خدمات دولت به مردم است ، همه دستگاههای اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی  در نکوداشت این هفته و تبیین سیاستها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند  و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیتهای اداری دستگاههای خود به مردم تلاش نمایند.
رستمی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید افزود : دولت در شرایطی کار خود را آغاز نمود که کشور در تمامی حوزه های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و همچنین عرصه بین الملل با مشکل مواجه بود اما امروز ما شاهد رشد مثبت در بخشهای مختلف هستیم.
وی در همین راستا بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت : موفقیت هیأت دیپلماتیک ایران در توافقات هسته ای با حمایت های مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور  در تاریخ مسائل سیاسی کشور ماندگار خواهد بود و همچنین این توافق در بسیاری از مباحث اقتصادی و اجتماعی تأثیر گذار خواهد بود.
وی بیان داشت : دولتمردان وظیفه دارند واقعیت ها و سیاست گذاری های دولت را در حوزه های مختلف به تصویر کشیده و با اطلاع رسانی  برای مردم تبیین و تشریح  نمایند.
وی بر لزوم هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن  برنامه های بزرگداشت هفته دولت تاکید نمود و خواستار برنامه ریزی مدون با هماهنگی کلیه دستگاههای مرتبط جهت اجرای باشکوه  برنامه های این  هفته در شهرستان شد .
شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری  هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.
انتهای پیام//ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.