سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اشتغال جهاد دانشگاهی برای 200 نفر در استان سمنان

جها دانشگاهی استان سمنان برای 200 نفر در زمینه های کشت گیاهان دارویی و دیگر رشته ها، شغل های مرتبط ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: با آموزش یک هزار و 200 ساعته جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف در سال گذشته، برای 200 نفر شغل پایدار در استان ایجاد شد.
حسن رهایی افزود: ایجاد شغل پایدار برای دانش آموختگان رشته های مختلف از برنامه های اساسی این نهاد است.
وی افزود: با برنامه ریزی های منسجم و آموزش های مستمر، برای 200 نفر در زمینه های کشت گیاهان دارویی و دیگر رشته ها، شغل های مرتبط ایجاد شد.
رهایی تصریح کرد: حضور مستمر این نهاد در شهرستان های مختلف استان سمنان و ارایه آموزش های علمی با هدف افزایش رفاه اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار، از برنامه های اولویت دار جهاد دانشگاهی استان سمنان است.
رهایی افزود: 120 طرح و قرارداد همکاری در حوزه پژوهشی و آموزشی، انعقاد14 مورد تفاهم نامه همکاری با سازمان ها، ادارات و دستگاه های اجرایی، انعقاد قرارداد و ارائه خدمات فنی و تخصصی در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی با 12 شرکت تولیدی، جمع آوری تعداد 140 مورد خون بند ناف نوزادان در مدت دو سال گذشته و تعداد 96 قرارداد سازمانی درحوزه آموزش کوتاه مدت کارکنان دولت با دستگاه های اجرایی  بخشی از عملکرد جهاد دانشگاهی سمنان می باشد.
وی تصریح کرد: برنامه های مهم فرهنگی با هدف آشنایی جوانان با اصول حجاب و افزایش عفت اجتماعی در دانشگاه های مختلف استان برگزار شد که این امر با تقویت بنیه های اعتقادات دینی دانشجویان همراه بوده است.
انتهای پیام / د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.