سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

جریمه برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در مهران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران از برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در معادن و بستر رودخانه های شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فرزاد مرادی اعلام کرد: در روزهای گذشته پنج نفر از افراد حقیقی و حقوقی که به صورت غیر مجاز شن اقدام به برداشت شن و ماسه بستر رودخانه ها می کردند شناسایی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند. 

مرادی اضافه کرد: این افراد با همکاری و حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط از جمله دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این مناطق شناسایی شده و پس از طرح دعاوی علیه آنان در محاکم قضایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه مسئولان بویژه دستگاه قضا در جهت حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها و برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه و معادن شهرستان افزود: در سایه این هم افزایی وضعیت به گونه ای است که آرامش و امنیت از متخلفان سلب شده و روند برداشت غیرمجاز ماسه از بستر رودخانه ها نیز کاهش یافته است.

مرادی اظهار کرد: هر گونه سودجویی و تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها و معادن از سوی افراد حقوقی و حقیقی نتیجه ای جز جاری شدن سیل و ایجاد خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی در منطقه به همراه نخواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، جریمه ، برداشت ، شن ، ماسه ، مهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.