سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

خریداری 264هزار تن گندم از کشاورزان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون 264هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کامران سلیمان پور اعلام کرد: از این میزان گندم، 65 هزار تن گندم دروم و 199 تن نیز گندم معمولی است.

سلیمان پوردر رابطه با پرداخت مطالبات گندم کاران استان ایلام اضافه کرد: تاکنون سه هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان گندم کار این استان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین 380 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان باقی مانده است که هدف ما پرداخت این میزان بهای خرید گندم در سریع ترین زمان ممکن به کشاورزان است.

سلیمان پور با بیان اینکه عمده عملیات برداشت و خرید گندم در مناطق مختلف استان به پایان رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا اتمام کامل خرید گندم در انتهای مرداد ماه جاری مجموع خرید تضمیمنی این محصول راهبردی در استان به 265 هزار تن افزایش یابد.

125 هزار هکتار از اراضی استان ایلام در سال زراعی جاری زیر کشت گندم رفته بود که از این مقدار، 44 هزار هکتار اراضی آبی و 81 هزار هکتار آن اراضی دیم است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.