سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک 2016 ریو؛

پیروزی برزیل و ایتالیا در روز نخست والیبال مردان

روز نخست مسابقات والیبال مردان با پیروزی تیم ملی ایتالیا مقابل فرانسه و شکست مکزیک مقابل برزیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های والیبال مسابقات المپیک 2016 ریو ، با برگزاری دو دیدار آغاز شد تا نبرد والیبالی ها برای کسب سکو و مدال المپیک بار دیگر استارت بخورد.

در نخستین دیدار والیبال مردان دو تیم قدرتمند ایتالیا و فرانسه به مصاف هم رفتند که تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد فرانسه عبور کرده و شروعی عالی در رقابت های المپیک داشته باشد. ایتالیایی ها در سه ست پیاپی با امتیازات 25 بر 20 ، 25 بر 25 و 25 بر 15 حریف خود را شکست دادند.

در دومین دیدار روز نخست تیم ملی والیبال برزیل که از حمایت هواداران خود بهره‌مند بود، در دیداری تماشایی مقابل نماینده دیگری از قاره آمریکا، یعنی تیم ملی مکزیک به میدان رفت و موفق شد با حساب 3 بر یک مکزیک را از پیش رو بردارد.

برزیلی ها در ست اول با نتیجه 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند اما در ادامه سه ست پیاپی را با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 14 و 25 بر 18 از حریف خود بردند و به اولین پیروزی خود در المپیک 2016 ریو دست پیدا کردند.

در ادامه روز نخست مسابقات والیبال المپیک ریو در چارچوب گروه دوم تیم ملی لهستان مقابل مصر به میدان خواهد رفت. تیم ملی کشورمان هم فردا (18 مرداد) از ساعت 6:05 به وقت ایران اولین دیدار خود را مقابل آرژانتین برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.