سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

کوه سفید لنده طعمه حریق شد

قسمتی از کوه سفید در شهرستان لنده طعمه حریق شده که نیروهای مردمی و منابع طبیعی شهرستان با اعزام به منطقه در تلاش برای مهار کردن آتش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در طول سال بارها خبرهایی مبنی بر آتش‌سوزی و خسارت به کوه و جنگل و مراتع از رسانه‌ها پخش و به سمع و نظر مردم رسانده می‌شود.

در بیشتر اوقات علت آتش‌سوزی بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل مختلف و اصول صحیح از منابع طبیعی ذکر شده که خسارات جبران‌ناپذیری به این منابع حیاتی و ارزشمند وارد می‌کند.

 قسمتی از کوه سیاه در شهرستان لنده طعمه حریق شد. اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری لنده از همان ابتدای آتش‌سوزی اقدام به اعزام نیروهای امدادی و مردمی برای مهار آتش کرده ولی آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

موسی محتشم بخشدار و رئیس شورای اداری موگرمون در لنده اظهار داشت: سطح وسیعی از جنگل‌ها و مراتع شهرستان به واسطه آتش‌سوزی‌ها در طی سالیان گذشته طعمه حریق شده است.

وی افزود: تلاش نیروهای مردمی و پرسنل و محیط‌بانان اداره منابع طبیعی برای خاموش کردن آتش‌سوزی در کوه سفید همچنان ادامه دارد.

محتشم به اعزام نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه برای همکاری با مردم و منابع طبیعی لنده اشاره و گفت‌: وزش باد سرعت مهار کردن آتش را کند کرده ولی با تلاش‌ نیروهای امدادی و مردم ظرف چند ساعت آینده آتش به صورت کامل مهار خواهد شد.

 متأسفانه امکانات ستاد بحران شهرستان برای مهار آتش‌سوزی و اعزام نیرو ناکافی بوده و نیاز است تدابیر ارزشمندی در این زمینه برای مقابله با بحران‌ها و ... اندیشیده شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.