مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 9 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد وصول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب امدادی‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه 100 درصد درآمد مالیاتی در سال‌ گذشته وصول شده است. اظهار کرد: 76 میلیارد تومان در دو سال اخیر به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از محل درآمدهای مالیاتی اختصاص داده اشت.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تخصیص‌ها بر اساس شاخص جمعیت و میزان وصول بوده است.

امدادی‌فر اضافه کرد: در چهار ماهه نخست سال 95، تحقق 121 درصد درآمد مالیاتی داشتیم که افزایش آن به دلیل عقب‌ماندگی سال‌های گذشته شرکت‌ نفت بوده است.

وی افزود: سه ماهه نخست سال جاری، 9 میلیارد تومان عوارض از طریق قانون وصول و به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضعیت ساختمان این اداره‌کل، اظهار کرد: در یاسوج مرکزی با زیربنا 400 مترمربع و در سه طبقه در کنار ساختمان اصلی در حال احداث است.

امدادی‌فر گفت: در دهه فجر سال گذشته در کهگیلویه ساختمانی این اداره با زیربنای هزار و 200 مترمربع افتتاح شد.

وی با اشاره به استخدام نیروی انسانی در اداره‌کل مالیات، اظهار کرد: 124 نفر افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در این اداره‌کل به کار گرفته شدند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های بخشودگی مالیاتی، اضافه کرد: تا پایان شهریور 95 افرادی یا کارگاه‌های تولیدی که مالیات خود را پرداخت کنند از 100 درصد بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات الکترونیکی، 30 هزار اظهارنامه مالیاتی توسط مردم تکمیل شده است، افزود: سامانه پاسخگویی 1526 در دو ماهه گذشته راه‌اندازی و به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.