سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز خبرنگار؛

تبیین جهان عاری از تروریسم رسالت امروزی خبرنگاران است

وزیر اطلاعات گفت: رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می‌کند، جهان عاری از تروریسم را شناسانده و تبیین کند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: نام و رسم خبرنگاری همواره شایسته تقدیر و تشکر و خبرنگار همیشه روشنی بخش جامعه است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه نمایند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می‌کند تا در تقابل با بوق‌های نظام سلطه آگاه سازی نموده، جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد شناسانده و تبیین نماییم.

علوی در پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، قدردانی کرد.

در پایان این پیام آمده است: توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را که وظیفه خطیر، دلسوزانه و متعهدانه عرصه  خبررسانی را به دوش می‌کشند از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.