تقدیر جامعه مطبوعاتی از خدمات محمدجواد ظریف

مدیر موسسه روزنامه اطلاعات با تقدیم لوحی از سوی جامعه مطبوعاتی کشور از خدمات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تقدیر کرد.

تقدیر جامعه مطبوعاتی از خدمات محمدجواد ظریف
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی مدیر موسسه روزنامه اطلاعات ظهر امروز در مراسم روز خبرنگار و تودیع و معارفه سخنگویان سابق و جدید وزارت خارجه که در ساختمان شماره یک این وزارتخانه برگزار شد، با تقدیم لوحی از سوی جامعه مطبوعاتی کشور از خدمات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه محمدجواد ظریف ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، درگذشت یکی از خبرنگاران خبرگزاری فارس به علت ایست قلبی را به جامعه رسانه و خانواده وی تسلیت گفت.

وی همچنین به زحمات سخنگویان وزارتخارجه از زمان تصدی وی در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: از زمانی که در وزارت خارجه مسئولیت گرفتم سه نفر از همکاران آشنای من با رسانه وظیفه سخنگویی دستگاه دیپلماسی را بر عهده گرفتند. در ابتدا خواهر عزیزمان خانم افخم که امروز اولین سفیر زن ایران در مالزی هستند و بعد از ایشان آقای جابری‌انصاری بودند که امروز مسئولیت خطیر معاون عربی و آفریقایی را بر عهده دارند. چند هفته‌ای هم هست که آقای قاسمی درخواست مرا قبول کرده‎اند در این سمت فعال بودند.

ظریف در پایان تاکید کرد: امیدوارم ارتباط رسانه‌ها همچون قبل با مجموعه وزارت خارجه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار