سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بر گزاري كارگاه آموزشي عکاسی مستند اجتماعي در نيشابور

كارگاه آموزشي عکاسی مستند اجتماعي در انجمن سینمای جوان نيشابور برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  نیشابور  گفت:  احسان كمالي عکاس و مدرس عکاسی نام آشناي خبري کشور با هنرجویان و  اعضاي كانون عكس انجمن سينماي جوانان ايران دفتر نيشابور كارگاه آموزشي عکاسی مستند اجتماعي  را برگزار کرده است.
مسعود سليماني سپهر افزود: در  این کارگاه یک روزه سرفصل هایی از جمله ویژه گی های عکاسی مستند اجتماعی و پرتره محیطی و شیوه برخورد عکاس با سوژه، همزاد پنداری، انتخاب زاویه دید و تمرکز بر فکر و احساس و هدف از عکاسی مورد تدریس قرار گرفت.
وی گفت: همچنین در این کارگاه به مواردی از قبیل معماری، جغرافیا، پوشش، کار و تلاش، آداب و رسوم، کشاورزی و طبعیت و مناظرتعریف عکاسی مستند، اصول مستندنگاری و روش برخورد با موضوع های مستند نگاری پرداخته شد .
سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  نیشابور  افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه پس از حضور پنج ساعته با حضور 30 عكاس جوان و علاقه مندان به پایان رسید و در پايان آثار به ثبت رسيده توسط عكاسان شركت كننده در اردو در محل انجمن سينماي جوانان ايران مورد ارزيابي و برسي قرار گرفت.
انتهای پیام//م.م


برچسب ها: کارگاه ، عکاسی ، مستند ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.