سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروش محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور شهاب حسینی نقطه قوت «چهارشنبه» است

کارگردان «چهارشنبه» گفت: دعوت از بازیگران محبوب و مردمی تاثیر بسیار زیادی روی جذب مخاطب و فروش فیلم دارد.

سروش محمدزاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به عوامل دیده شدن یک فیلم گفت: دعوت از بازیگران محبوب و مردمی تاثیر بسیار زیادی روی جذب مخاطب و فروش فیلم دارد. وقتی کارگردان سراغ یک بازیگر مشهور و البته محبوب می‌رود، قطعا علاوه بر درنظرگرفتن توانایی وی، به فکر جذب مخاطب هم هست. مخاطب وقتی به دلیل حضور بازیگر مورد علاقه‌اش بلیت فیلم را تهیه می‌کند، به مزایا و ویژگی‌های فیلم هم پی می‌برد. در فیلم «چهارشنبه» حضور شهاب حسینی نقطه قوت فیلم بود.

وی در ادامه با اشاره به میزان فروش فیلم «چهارشنبه» در اکران گروه هنر و تجربه گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط اکران و تبلیغات، فروش خوبی داشتیم. در میان فیلم‌هایی که همزمان با «چهارشنبه» در هنر و تجربه اکران می‌شوند، ما بیشترین فروش را داشتیم. در هر سانسی که نمایش فیلم بوده، سالن‌ها پر شده است. فروشی که سیستم مکانیزه ثبت شدهف 200میلیون بوده اما باید در نهایت ببینیم که میزان دقیق فروش در سینماهایی که سیستم مکانیزه ندارند، چقدر بوده است.

محمدزاده در ادامه عنوان کرد: هرچند که این میران فروش تمام خواسته ما نیست اما در هر سانس نمایش با بیشتر از 50 درصد مخاطب اکران شده است. ما در طول ماه بیشتر از 100 سانس نداریم و این میزان فروش با توجه به شرایط خوب است.

کارگردان «چهارشنبه» در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه پروانه فیلم «چهارشنبه» ویدئویی است، دیدگاه ما از ابتدا بر اکران عمومی نبود. بهترین شکل اکران در جشنواره و پس از آن، نمایش در گروه هنر و تجربه بود. از این شرایط ناراضی نیستیم و برای تبلیغات فیلم پیگیری کردیم. خوشبختانه تلویزیون دو تیزر رایگان به این فیلم داد که از این بابت تشکر می‌کنم اما هنوز تبلیغات ما کم است. 

محمدزاده در خصوص فعالیت جدید در سینما و اثر بعدی گفت: فیلمنامه اثر جدیدم آماده است و تا دوماه دیگر کار را شروع می‌کنیم. فیلم موضوعی خانوادگی دارد. یک زوج جوان در خصوص یک مسئله به مشکل می‌خورند که در سینمای ما به  این مسئله خیلی کم توجه و پرداخته شده است. 

وی ادامه داد: قرار بود تا پروانه ساخت آماده شود، یک عنوان موقت برای فیلم انتخاب کنیم، اما به دلیل اینکه یک تئاتر با همین نام در حال اجراست، از این نام منصرف شدیم.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.