سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم ارائه مجوز خدمات بیرون استانی تاکسی‌های پلاک اروند خرمشهر

ارائه مجوز خدمات بیرون استانی تاکسی‌های پلاک اروند خرمشهرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار خرمشهر گفت: باید مجوز خدمات بیرون استانی به تاکسی‌های پلاک اروند خرمشهر داده شود.

ولی‌الله حیاتی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای تاکسی پلاک اروند با تقدیر و تشکر از همه مسؤولان، افزود: اتفاق بزرگ و میمون ناوگان حمل و نقل به تاکسی‌های اروند خرمشهر مرهون کار مشترک و دسته جمعی تمامی مسؤولان است.

وی ادامه داد: همه در این اتفاق عزم خود را جزم کردند و این مراسم به ما درس می‌دهد که اگر در تمامی مسائل دست در دست هم کار کنیم و کنار هم باشیم، توان انجام و اجرای کارهای مهم را داریم.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 160 خودروی تاکسی اروند تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده می‌شود و در درون استان انجام فعالیت می‌کنند.

حیاتی افزود: این تاکسی‌ها تاکنون فقط مجوز فعالیت درون استانی را دارند اما ما از مسؤولان خواستاریم تا مجوز خدمات برون استانی هم به تاکسی‌های پلاک اروند داده شود.

وی گفت: من از همه مسؤولان تقدیر و تشکر می‌کنم و به نیابت از استاندار خوزستان از تلاش همه تشکر و دستان مسؤولان را می‌فشارم و امیدوارم در سایه همدلی و تعامل گام‌های بیشتری برداریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.