سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

حفظ جایگاه ورزش خوزستان با حداقل‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما با حداقل ها توانسته ایم جایگاه ورزش خوزستان را در کشور حفظ کنیم.ضمن این که در اکثر آیتم ها نیز رشد داشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده اظهارکرد: ما در راستای تحقق اهداف مان از سال 93 تاکنون جلسات هدف گذاری با هیات های ورزشی را برگزار کرده ایم و هدف این بوده است که در ورزش خوزستان یک گام به جلو حرکت کنیم.

 وی افزود: در سال جاری نیز چنین جلساتی را برگزار کرده ایم و هیات ها همچون سال های گذشته موظف شدند که برنامه های خود را محقق کنند. ضمن این که ما هم خودمان را موظف می دانیم که ضمن کنترل هیات ها، در طول سال در چند نوبت تزریق مالی به آن ها داشته باشیم. جلسات هدف گذاری یکی از امتیازات ما بوده است و اگر به این شکل کار نمی کردیم، هیات ها دچار روزمرگی می شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: البته با توجه به مشکلات مالی که وجود داشته است، خیلی نتوانسته ایم از نظر مالی به هیات ها کمک کنیم و خیلی از هیات ها تیم هایشان را به صورت قرضی به مسابقات اعزام کرده اند و امیدوارم دکتر شریعتی در جهت کمک به ورزش خوزستان به ارگان ها تاکید داشته باشد تا ما از شرمندگی هیات های ورزشی مان در بیایم.

 وی گفت: ما با حداقل ها توانسته ایم جایگاه ورزش خوزستان را در کشور حفظ کنیم، ضمن این که در اکثر آیتم ها رشد هم داشته ایم. واقعیت این است که ما در بخش توسعه در بخش ورزش موفق نبوده ایم، چرا که پولی نداشتیم و سعی کردیم جایگاه مان را در بخش قهرمانی حفظ کنیم. به هر حال در بخش زیرساخت ها و تجهیزات نیاز است اعتباری برای تجهیز رشته های ورزشی کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.