سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش خبرنگاران در حفاظت از سلامت جامعه انکارناپذیر است

دستاوردهای نظام سلامت متعلق به همه افرادی است ، که در اقصی نقاط کشور در حال تلاش برای سلامت شهروندان هستند.

داریوش طاهر خانی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به روز خبرنگار اذعان داشت :هر چند حفظ و ارتقا سلامت جامعه از وظایف جامعه پزشکی کشور است ، اما علاوه بر همکاران ما ، افراد دیگری در جایگاه هایی متفاوت نیز در حفاظت از سلامت جامعه نقش هایی بسیار تاثیرگذار دارند.

وی افزود: در این میان نقش "خبرنگاران گروه های اجتماعی" انکار ناپذیر  بوده هرچند ممکن است گاهی به تصویر کشیدن حقایق سلامت ، به مذاق سیاستگزاران سلامت خوش نیاید، اما خبرنگاران براساس رسالت شغلی خود، حقایق سلامت را بی هیچ مصلحت اندیشی منعکس می نمایند.

وی ادامه داد : آن ها این کار را انجام می دهند تا علاوه بر مردمی که حقشان دانستن است، واقعیت های موجود بی هیچ کاستی در اختیار دولتمردان ، تصمیم سازان و سیاستگزاران قرار گیرد.

به گفته وی"17 مرداد" تنها یادآور قطره ای از تلاش های این خادمان سلامت است که بی هیچ چشم داشتی برای سلامت مردم تلاش می نمایند. دستاوردهایی که با تلاش و بسترسازی آنها رقم خورده بسیار است ، اما در هیچ یک از آن موفقیت ها از آنان نامی برده نمی شود و نقش آنها عنوان نمی گردد و دولتمردان و متولیان نظام سلامت پیروزی را فقط برای خود مصادره می نمایند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی تصریح کرد :خبرنگاران بزرگترین هنرمندانی هستند که مصداق تلاش های آنها در جمله ای از انیشتن قرار می گیرد. "بزرگترین هنر انسان ساختن و بخشیدن است".

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.