سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای 330 ویژه‌ برنامه شهرداری در فارس

15 عنوان برنامه در قالب 330 اجرا در شیراز از سوی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی‌ بوشهری معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز گفت: به مناسبت دهه کرامت 15 عنوان برنامه در قالب 330 اجرا در این شهر از سوی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
همتی‌ بوشهری افزود: جشنواره بزرگداشت روز دختر، کاروان نمادین حضرت شاهچراغ (ع)، پیاده‌ روی ورزشی خانوادگی دستگاه‌ های مختلف، مشاوره گروهی، انفرادِی و تبلیغات محیطی شهری ازجمله برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرا در این دهه است.
وی بیان کرد: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در راستای سه رویداد مهم مذهبی شامل میلاد حضرت معصومه (س)، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) در ششم ذی‌القعده و میلاد امام رضا (ع) در 24 مردادماه برنامه ‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی در سطح شهرستان شیراز تدارک دیده است.
همتی‌ بوشهری ادامه داد: برنامه‌های صیانت از خانواده، اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط، تواشیح، سرود، بررسی ریشه عفاف و حجاب پیش و پس از اسلام که رسانه ‌های غربی با انواع حیله و نیرنگ سعی در خدشه‌دار کردن فرهنگ اسلامی را میان جوانان دارند از اهداف دیگر نشست دوستانه دختران امروز و مادران فردا است.
همتی‌بوشهری از اجرای 257 عنوان برنامه ورزشی، تفریحی سالم و آموزشی طی یک سال اخیر توسط شهرداری شیراز خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ ها در فرهنگسراها و مکان‌ های فرهنگی در قالب ارائه فعالیت‌ های آموزشی و کارآفرینی ویژه خانواده‌ ها و اهالی محل و نیز ایجاد بازارچه‌ های فصلی و محلی، تجهیز خانه‌ های محله با عنوان سکونتگاه‌ های غیر رسمی برای حاشیه‌ نشینان در حال اجرا است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.