سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در آبادان

نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی در آبادان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: مسابقات فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی آبادان، برای نخستین بار در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

پیمان ادیبی افزود: این جشنواره فقط ویژه بانوان بود که در بخش‌های تولیدات صنایع‌دستی، ورزش  و برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی گفت: بانوان روستاهای شهرستان آبادان در این رویداد ورزشی و تفریحی، در بخش‌های طبخ غذاهای سنتی و تولیدات صنایع‌دستی شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: این جشنواره در حوزه دختران نوجوان روستایی نیز فعالیت داشت که در آن، رقابت‌های ورزشی مختلفی برگزار شد.

ادیبی  با اشاره به رشته‌های برگزار شده در این جشنواره گفت: حصیربافی، جارو بافی،  آشپزی، پیاده‌روی، دو سرعت از جمله رشته‌های این جشنواره بود.

وی افزود: مسابقاتی با حضور مشترک مادر و دختران روستایی، به مناسبت روز دختر، از جمله برنامه‌های در حال برگزاری در این جشنواره خواهد بود.

ادیبی گفت: این مسابقات در بخش طبخ غذا و صنایع‌دستی پیگیری روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، اما این مسابقات در دیگر بخش‌ها در دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.