سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بازدید فرماندار از کلاس آموزشی مصرف بهینه آب

فرماندار تکاب از کلاس آموزسی مصرف بهینه آب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار تکاب،بخشدار تخت سلیمان و جمعی از مسوولان ادارات از کلاس‌های پروژه آگاده‌سازی، آموزش و جلب مشارکت جوامع محلی در شهرستان‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه، در روستای احمدآبادسفلی بازدید نمود.

فرماندار تکاب با تأکید بر ضرورت آموزش‌های مربوط به مصرف بهینه منابع آب گفت: دولت تدبیر و امید برای توسعه آبیاری تحت فشار و افزایش سطح مکانیزاسیون بخش کشاورزی اقدامات مفید و مؤثری انجام داده است.

ایرج ثقفی افزود: اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار موجب مصرف بهینه آب و افزایش میزان تولیدات بخش کشاورزی و بهبود کیفیت محصولات می‌گردد.

وی تصریح کرد: امسال با بهبود اوضاع اقتصادی کشور اجرای طرح‌های بخش کشاورزی با سرعت پیش خواهد رفت.

فرماندار بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اطلاع ‌رسانی در راستای تشویق و ترغیب کشاورزان در استفاده از طرح‌های نوین کشاورزی تأکید نمود و افزود: کشاورزان با بهره‌گیری از روش‌های مدرن و اصول علمی علاوه بر مصرفی بهینه منابع آب و خاک نقش ارزنده‌ای در افزایش راندمان تولید و توسعه چرخه اقتصادی منطقه بر عهده دارند.

در این بازدید همچنین مهندس طاهری رئیس اداره جهاد کشاورزی تکاب گزارشی از روند اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان تکاب ارائه نمود.

در حاشیه این بازدید جمعی از اهالی روستای احمدابادسفلی مشکلات خود را با فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان تکاب مطرح کردند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بازدید ، تکاب ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.