همایون هاشمی در ادامه سرکشی از جوزه انتخابیه خود با فرهنگیان شهرستان تکاب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه سرکشی از حوزه انتخابیه خود با فرهنگیان شهرستان تکاب دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه هم اندیشی که در سالن اجتماعات این شهرستان تشکیل شده بود همایون هاشمی در یک دیدار صمیمی با فرهنگیان این شهر گفتگو کرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب افزود: نگاه امنیتی درتکاب بایدبرچیده شود،باید فضای ملایم و نرم برای کارفراهم کرد،مدیران ارشدنظام بافضای امنیتی موافق نیستند،یقه گیری و مچ گیری خوب نیست/کام مردم را شیرین ترکنید.

همایون هاشمی عنوان کرد:تغییرات وجابجایی ها باید در یک فضای منطقی و عقلانی بدون سوءظن انتخاباتی انجام شود،مسیررا باید باتدبیرجلو برویم،به مدیران فرصت بدهید،عجله کردن در نتیجه گیری ،مناسب نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ناآبادی و فقر در تکاب موج می زند،مظلومیت از سر وروی این شهر می بارد،به پیروزی و کمک به مردم ایمان داشتم،ذات اقدس الهی کمک کرددر انتخابات پیروزشوم.

هاشمی گفت: از معادن حمایت میکنیم اما بایدحقوق مردم پرداخت شود،پول معادن بایددرمسیر توسعه تکاب هزینه گردد،در موردفعالیت های معدنی همه باید سعه صدر داشته باشند

همایون هاشمی در مورد شایعه اختلاف با نماینده دیگر منطقه افزود: با دکتر محبی نیا مشکلی ندارم،ماباهم رفیق هستیم و با هم کار می کنیم اما باهم جایی رفتن سیاق نیست، همچنین در مورد تفکیک حوزه نیز گفت: کار اساسی انجام دادیم.میاندوآب هم خواستارتفکیک است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درآخر گفت: فرماندارتکاب تحرک خوبی دارد ومن ازایشان راضی هستم.خوب کار می کند و مردم نتیجه رامی بینند،برنامه من حمایت ازدولت و اصلاح وضعیت است .من خودم طرفداردولت هستم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.