سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام بزرگ آذری/300 دلار خود را هدیه کرد

کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوان کشورمان،قسمتی از پاداش خود را به مردم محروم اسلامشهر هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:در فدراسيون بسکتبال،مراسمی با حضور محمود مشحون و بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان برگزار شد و از بازيكنان تيم ملی تجليل به عمل آمد و پاداش كوچكى هم به آنها تعلق گرفت پس از پایان مراسم اردوى جهاد با برنامه ریزی فدراسیون انجام شد كه بازيكنان را از فدراسيون به منطقه ی محروم نزدیک اسلامشهر بردند.

محمدرضا فدایی نژاد سرپرست تیم ملی بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:رئیس فدراسیون بسکتبال روز گذشته از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان برای تجلیل و پاداش به فدراسیون دعوت کرد و پس از مراسم ما را به اردوی جهاد دعوت کرد.

سرپرست تیم افزود: این اردو منطقه ایی محروم نزدیک اسلامشهر بود وخانه های بسیار کوچک با متراژ 15 متر داشت که با دستان غیر متخصص ساخته شده بود و مردم این منطقه در شرایط اقتصادی بدی به سر می بردند،ملی پوشان هنگامی که شرایط آنجا را دیدند اظهار تاسف کردند که چرا با دست پر به آن منطقه ی محروم نرفتند زیرا هیچکس از این اردوی جهاد اطلاع نداشت.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی به دو گروه تقسیم شدند گروهی به قسمت سوله و گروهی نیز به قسمت مدرسه رفتند تا کارها سریع تر پیش برود ،در مدرسه کارگران مشغول ساختن حمام بودند و بازیکنان در بنا کردن آن به کارگران کمک کردند . علت ساخت حمام در مدرسه این بود، مردم محرومی که در آن خرابه های 15 متری زندگی می کردند در این مدرسه ساکن شوند.

فدایی نژاد بیان کرد: قرار است طی 4 ماه 50 خانه با کمک جهاد در آن منطقه ی محروم با متراژ 70 متری ساخته شود و تا قبل از رسیدن زمستان و سرما ساخت این خانه ها به پایان برسد.

وی از پهلوان بودن کاپیتان تیم گفت: امیرحسین آذری کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان،300 دلاری که در بازی های قهرمانی آسیا پاداش گرفته بود به مردم این منطقه ی محروم هدیه کرد تا ساخت و ساز خانه ها به راحتی انجام شود. کار بزرگ و از خود گذشتگی این بازیکن 17 ساله ی ملی پوش قابل تحسین است و این کاپیتان نه تنها قهرمان است بلکه پهلوان نیز می باشد.

فدایی نژاد در پایان گفت: از آقای مشحون رئیس فدراسیون تشکر می کنم که برنامه ی اردوی جهاد را برای تیم گذاشت و با کمک های معنوی که بازیکنان انجام دادند ثابت شد که روح بزرگ و بلندی دارند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.