سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افزایش 50 درصدي جمع‌آوري زکات در تويسرکان

مدير کميته امداد امام خميني(ره) تويسرکان گفت: امسال از افزایش 50 درصدي جمع‌آوري زکات برخورداريم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعيد حسيني افزود: امسال شاهد بارندگي مناسبي در سطح شهرستان بوديم که اثر مطلوبي بر کشت گندم و جو ديم داشته است و در اين زمينه از رشد 50 درصدي جمع‌آوري زکات برخوردار خواهيم بود.

وی اظهار داشت: جمعآوري 15 تن گندم و جو براي زکات محرومان اين شهرستان انجام شده که پيش‌بيني ميشود اين مقدار زکات پرداختي امسال به حداقل 35 تا 40 تن برسد.

حسینی با اشاره به اينکه در بين 107 روستاي شهرستان تويسرکان 65 روستا قابليت پرداخت زکات دارد، تصريح کرد: تعداد 65 عامل زکات انتخاب شده که با همت آنان پيش‌بيني مي‌شود درآمدهاي زکات در سال جاري به 6 ميليارد ريال برسد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان تويسرکان اظهار کرد: مبلغان زکات با حضور در روستاها و نقاط مختلف شهر به تبيين اهميت پرداخت زکات و آثار مثبت آن در زندگي فردي و اجتماعي مردم مي‌پردازند.

حسيني خاطرنشان کرد: تبليغ و ترويج امر زکات از طريق روحانيان در روستاها، توزيع اقلام تبليغاتي، ديوارنويسي در زمينه زکات و تکميل و تجهيز حسينيه‌ها و مساجد از اقدامات انجام‌ شده از محل زکات در اين شهرستان است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.