سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مناسب‌سازی معابر برای معلولان، جانبازان و سالمندان

سخنگوی شوراي اسلامي شهر همدان از تصويب مصوبه مناسب‌سازی بناها و فضای شهری برای سهولت تردد جانبازان، معلولان، سالمندان و توان‌يابان در شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان در خصوص مصوبه صحن شورا با اعلام اين خبر افزود: براي مناسب‌سازي بناها و فضاي شهري براي سهولت رفت و آمد معلولان، جانبازان و توان‌يابان مقرر شد شهرداري همدان در هر يک از مناطق چهارگانه در يک خيابان اصلي به صورت آزمونه، طرح مناسب سازي را به طور کامل اجرا کند.

گردان با بيان اينکه شهرداري همدان بايد تمامي اقدامات انجام شده خود و سازمان‌هاي تابعه در زمينه مناسب‌سازي را در قالب گزارش ماهانه به دبيرخانه مناسب‌سازي شهرستان همدان ارسال کند اضافه کرد: بر اساس اين مصوبه مقرر شد در تمامي پروژه‌هاي تازه‌ساخت شهرداري به عنوان متولي و ناظر، رعايت و عدم رعايت دستورالعمل مناسب سازي را گزارش دهد.

وي اظهار کرد: طبق اين مصوبه مقرر شد شورا، معاونت اجتماعي، فرهنگي و گردشگري و سازمان زيباسازي شهرداري براي اشاعه فرهنگ و آگاهي‌بخشي، اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان از ديگر موارد مهم در خصوص مصوبه مناسب‌سازي سطح شهر را مناسب‌سازي ناوگان حمل و نقل عمومي شهري بيان کرد و افزود: اين موضوع نيز در دستور کار شهرداري قرار گرفت.

کامران گردان در پايان سخنانش اظهار کرد: مقرر شد شهرداري ضوابط مناسب‌سازي در پياده‌راه‌ها را به صورت کامل و بدون ملاحظه کاري ساير ادارات اجرا کند.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.