سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی

از نفرات برتر مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ین کارکنان شاغل در سازمان برگزار شده بود با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسمعیل کریم زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی انسانها و تاثیر آن بر سلامت روح و جسم ، اظهارکرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان سازمان با اجرایی برنامه های ورزشی خصوصا ترویج و توسعه ورزشهای همگانی از اولویت های کاری سازمان است.

کریم زاده افزود: حمایت از برنامه های ورزشی بانوان از طریق شورای ورزش سازمان مهم و ضروری است چرا که بانوان شاغل علاوه بر مسئولیت اداری ، شغل خانه داری و نگهداری از فرزندان را نیز برعهده دارند و فرصت کمتری برای پرداختن به امر ورزش دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: دین مبین اسلام هم به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد؛ زیرا ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساند و اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند، ارج می نهد و آن را مطلوب می داند.

وی ادامه داد: ورزش، موجب گسترش روابط گروهی می شود. در ورزش های گروهی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی توان به موفقیت رسید و این خود باعث تقویت روحیه جمع خواهی افراد می شود.

میر جمال ساداتی افزود: این مسابقات در دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تنیس روی میز به مدت دو روز با حضور 130 نفر از کارکنان در مجموعه ورزشی شهید موسوی سازمان برگزار شد.

ساداتی ادامه داد: به منظور افزایش روحیه نشاط و شادابی کارکنان نیز هفته ای یکبار برای بانوان و آقایان برنامه استخر ورزشی در نظر گرفته شده است و در طول سال برای فرزندان کارکنان نیز برنامه های ورزشی نیز اجرا خواهد شد .

لازم به ذکر است مسابقات بانوان در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و دارت با حضور 70 نفر از کارمندان برگزار و در پایان در مسابقه تیراندازی خانم ها شبنم جلیل زاده از مدیریت باغبانی ، خدیجه بوداقی از واحد مدیریت امورمالی، حاجیه لطفی از واحد معاونت امور دام و در مسابقه دارت خانمها سمیه عالمی از مدیریت امور اراضی و فرین نیکرو از واحد معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و نسیم حاجی زاده از مدیریت امور اراضی سازمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در مسابقه تیراندازی و تنیس روی میز بین آقایان که با حضور 60 نفر از کارکنان برگزارشد، در رشته تیراندازی آقایان محرم عبداله زاده از مدیریت امور مالی، فیروز هاشمی و احد امراهی از مدیریت امور اداری و رفاه و پشتیبانی سازمان و در رشته تنیس روی میز آقایان مرتضی حنایی از مدیریت شیلات و آبزیان ، قاسم عمرانی از مدیریت امور اداری و یداله محرم زاده از مدیریت هماهنگی ترویج سازمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تجلیل ، ورزش ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.