سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

نجات دختربچه از خطر سقوط

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: از سقوط دختربچه بازیگوش اهوازی از ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 18:10 روز گذشته (12 مردادماه) با تماس ساکنان یک مجتمع مسکونی گزارشی مبنی بر سقوط کودکی از ساختمان چند طبقه در منطقه زیتون کارمندی اهواز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع داده شد.

وی بیان داشت: آتش‌نشانان در قالب یک تیم ویژه امداد و نجات در ارتفاع شامل خودروی نجات و یک دستگاه خودروی نردبان و تشک نجات به محل حادثه که در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 5 طبقه واقع در زیتون کارمندی بود، اعزام شده و در محل استقرار یافتند.

حق‌شناس افزود: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود به محل با تجمع تعدادی از ساکنان که ضمن دستپاچگی با تجمع بیهوده کار امدادرسانی را دچار مشکل کرده بودند مواجه شدند. فرمانده پس از کنترل وضعیت مشاهده کرد که دختربچه حدود 10 ساله از تراس طبقه سوم سقوط کرده ولی روی کولر پنجره‌ای طبقه دوم فرود آمده و همین امر از پرت شدن و سقوط وی به حیاط جلوگیری کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با ورود به تراس و با کمک خودروی نردبان با تلاش فراوان موفق شدند که دختربچه را در صحت و سلامت و ایمنی کامل از روی جاکولری به محل امن منتقل کنند.
وی اذعان داشت: در مواقع وقوع حوادث اطلاع‌رسانی به موقع، عامل موثری در کاهش خسارات است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.