سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح اتاق بازی بیمارستان کودکان تبریز

مدیرعامل انجمن خیریه کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از افتتاح اتاق بازی در بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میلانی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اوایل سال 92 فکر و ایده احداث اتاق بازی در بیمارستان کودکان کلید خورد که در راستای این کار ابتدا رایزنی‌هایی با مسئولان بیمارستان صورت گرفت و با استقبال آنها مواجه شد که با همفکری اعضای خیریه و پشتوانه مالی مردمی اتاق بازی در ساختمان قدیمی بیمارستان برای نخستین بار راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تاثیر اتاق بازی در روحیه کودکان مبتلا به سرطان گفت: پیش از این در بیمارستان فضای مناسب برای کودکانی که ماه‌ها در این محل بستری می‌شدند وجود نداشت و این در حالی است که کودکان به اقتضای سن شان تحمل استراحت مطلق را ندارند و از این رو دچار خستگی روح و بی‌تابی برای بازی و خانه می‌‌شدند که تسکین با ایده اتاق بازی فضای شادی را به بیمارستان آورد تا بخشی از نیازهای روحی این کودکان ارضا شود.
 
میلانی در ادامه افزود: در حال حاضر اتاق بازی یکی از محبوب‌ترین اتاق‌‌های بخش خون و آنکولوژی بوده و توانسته تاثیر مثبتی در روحیه کودکان و خانواده‌هایشان داشته باشد از این رو با انتقال بخش خون به ساختمان جدید اتاق بازی مجددا راه‌اندازی و افتتاح شد.

 مدیرعامل انجمن تسکین گفت: اتاق بازی مجهز به تلویزیون، انواع اسباب بازی، مدادهای رنگی و شمعی و ماژیک، کاغذ، انواع کتاب برای تمامی سنین و سیستم گرمایشی است که در اول هر فصل نواقص بوجود آمده را تامین می‌کنیم.

میلانی یادآور شد: ساخت و تجهیز اتاق بازی در بخش خون و آنکولوژی از جمله موارد قرارداد همکاری تسکین با بیمارستان کودکان تبریز بود که با هزینه‌ای در حدود پنج میلیون تومان در محل جدید خود راه‌اندازی شد.

گفتنی است؛ برای آشنایی بیشتر با انجمن خیریه کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) علاقمندان می توانند به سایت http://www.taskin-charity.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.