سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازسازی ورود کاروان امام رضا (ع) به ایران

ورود کاروان امام رضا (ع) به ایران بازسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از بازسازی ورود کاروان امام رضا(ع) به ایران خبرداد و گفت: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رضا مردانی افزود: ورود کاروان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به ایران در خرمشهر بازسازی می‌شود.

وی گفت: این برنامه روز چهارشنبه 14 مرداد ماه از ساعت 18 و همزمان با شب ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر افزود: ورود کاروان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به ایران در خیابان انقلاب خرمشهر(سه راهی ساحلی) آغاز می‌شود و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

وی گفت: اجرای این برنامه از سال 1387 آغاز شده و هرساله در قطعه متبرک شلمچه اجرا می‌شد ولی با توجه به درخواست مردم برای حضور بیشتر و بهتر، امسال بازسازی ورود کاروان حضرت امام رضا(ع) به ایران در شهر خرمشهر انجام می‌شود.

مردانی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اجرای برنامه ورود نمادین کاروان حضرت امام رضا(ع) در شهر خرمشهر استقبال اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی و مساجد از این کار بیشتر از گذشته باشد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از حضور هنرمندان در برنامه ورود نمادین کاروان حضرت امام رضا (ع) به ایران خبر داد و برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های ویژه این آئین عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.