سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود معلم در پایه دهم نداریم

معاون آموزش متوسطه از ساماندهی مناسب نیروی انسانی در پایه دهم برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تأمین نیروی انسانی در پایه دهم برای سال تحصیلی آینده گفت: با توجه به اینکه پایه دهم برای اولین بار برگزار می‌شود لذا تمهیدات لازم در جهت هر چه بهتر انجام شدن این دوره اندیشیده شده است. 
 
وی ادامه داد: پایه دهم معادل سال دوم متوسطه است که در سال‌های پیش برگزار می‌شد و اکنون نیز تغییر چندانی در تعداد دانش‌آموزان وجود ندارد. 
 
زرافشان با اشاره به اینکه فرایند هدایت تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان انجام شده اظهار کرد:، رشته و شاخه مورد نظر آن‌ها تعیین می‌شود که در این راستا مشکلی از لحاظ تعداد کلاس وجود ندارد. 
 
معاون آموزش متوسطه اظهار کرد: با توجه به مشخص شدن تعداد دانش‌آموزان شاخه های تحصیلی، ساماندهی معلمان نیز همانند سال‌های قبل انجام شده و هیچ گونه کمبود نیروی انسانی در پایه دهم نداریم. 
 
وی همچنین از برگزاری دوره‌های تخصصی برای معلمان پایه دهم خبر داد و گفت: این دوره‌ها از شهریور ماه آغاز شده و چگونگی تدریس معلمان در سال تحصیلی آینده را به معلمان آموزش می‌دهد. 
 
انتهای پیام/ 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.