نوربخش در افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی:
به گزارش خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی، که امروز( سه شنبه ) برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارائه سرویس مناسب به بیمه شدگان با برقراری سامانه آنلاین، استحقاق درمان و ایجاد نسخه نویسی الکترونیک، طی سال های آتی، تمامی کارت های هوشمندی که قابلیت ثبت و ذخیره سازی بخشی از اطلاعات درمانی بیمه شدگان را دارند، جایگزین دفترچه های درمانی موجود در سازمان تامین اجتماعی می شوند.
وی تصریح کرد: احراز هویت و تایید استحقاق دریافت خدمات درمانی آنلاین، جلوگیری از بروز سوء استفاده های احتمالی، تولید اسناد جعلی، کاهش و مدیریت هزینه های وارده از جمله اهداف اجرای این پروژه ها هستند.
نوربخش با توضیح در خصوص مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی به منظور حفظ و رضایتمندی در میان اقشار مختلف جامعه اعم از مخاطبین مستقیم ( بیمه شده، مستمری بگیر، کارفرما ) و مخاطبین غیر مستقیم،اقداماتی از جمله ایجاد مراکز مشاوره، مرکز تماس 142 و مرکز ارتباط مردمی، امروز راه اندازی شد.
** جلوگیری از حدود 3 میلیون سفرهای درون شهری
در حاشیه این مراسم ، محمد حسن زدا ، معاون فنی درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: تاکنون توانسته ایم دریافت لیست و فیش پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهیم به گونه ای که از حدود 3 میلیون سفر درون شهری جلوگیری شد.
وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن سوابق بیمه شدگان در اینترنت، ابلاغ های اینترنتی، صدور دفترچه ها در تمامی شعب و اجرای پرونده الکترونیک از دیگر اقدامات این سازمان هستند که موجب شد تاکنون 110 هزار پرونده اسکن و 30 هزار متر مربع بایگانی، با اجرای این طرح با سرعت انجام شود.
زدا افزود: در امر پاسخگویی، تمامی پرونده ها را به صورت دیجیتالی قرار داده ایم تا در صورت نیاز به اطلاعات پرونده دسترسی امکان پذیر باشد.
زدا عنوان کرد: در سال جاری ، بازرسی هوشمند را نیز در دستور کار قرار داده ایم و در بخش پرداخت متمرکز نیز، توانسته ایم بیش از 2 هزار و 100 میلیون شماره حساب را به صورت متمرکز در آوریم.
انتهای پیام/