سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نجات 300 غریق در ساحل مازندران

300 غریق از ابتدای مرداد تاکنون در ساحل مازندران نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ناجیان غریق موفق شدند با اجرای 435 عملیات امدادونجات ساحلی از ابتدای مرداد تاکنون ، 300 غریق را در ساحل مازندران نجات دهند.

دکتر مجتبی اکبری افزود: ارائه خدمات امدادی مورد نیاز سرپایی به 932 نفر از مراجعان به پایگاه ها و پست های ساحلی و انتقال 9 زخمی و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر استان در 10روز گذشته بوده است.

وی گفت: در همین مدت بیش از هزار نفر نجاتگر و امدادگر و ناجی غریق بصورت روزانه با بکارگیری 9 دستگاه آمبولانس، 54 دستگاه موتورسیکلت،5 فروند روز قایق نجات،10 فروند روز جت اسکی، یک دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران 351 نقطه حادثه خیز که در سالهای گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند تا مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار شوند که آثار زیانبار روانی ،اجتماعی و اقتصادی آن کاملا مشهود است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.