سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدیمی پور: داور به سود تیم پدیده سوت می زد/ نتیجه خوبی در دربی مشهد کسب نکردیم

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:احمد صالحی در بیشتر صحنه هایی که در طول بازی اتفاق می افتاد به سود تیم پدیده سوت می زد.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان،درباره بازی با پدیده اظهارکرد: بازی خوبی را از هر 2تیم در دربی مشهد شاهد بودیم اما از نتیجه به دست آمده به هیچ عنوان راضی نیستیم به طور حتم می توانستیم به جای تقسیمات امتیازات در این دیدار با دست پر زمین را ترک کنیم.

وی درباره داوری احمد صالحی گفت: با توجه به اینکه سرمربی تیم به بازیکنان گوشزد کرده اند در مورد عملکرد داور صحبت نکنند اما صالحی در بیشتر صحنه هایی که در طول بازی اتفاق می افتاد به سود تیم پدیده سوت می زد.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درپاسخ به این سوال که استقبال تماشاگران مشهدی از این دربی چگونه بود پاسخ داد: استقبال هواداران مشهدی از این بازی که به نوعی دربی محسوب می شد واقعا بی نظیر بود و جا دارد از تماشاگران خون گرم و فوتبال دوست مشهدی بابت حمایتی که از ما به عمل آوردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

قدیمی پور در پایان یاد آورشد: امیدوارم با توجه به عملکرد خوبی که در تمرینات ارائه می دهم بتوانم نظر مساعد فرهاد کاظمی را جلب تا در دیدارهای بعدی شانس بازی کردن را پیدا کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.