دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: متاسفانه نه در نیمه نخست و نه در نیمه دوم از قضاوت داور مسابقه راضی نبودیم.

مرتضی قدیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد شکست مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما در نیمه اول شرایط بهتری نسبت تیم مقابل داشتیم و می توانستیم به راحتی با برد راهی رختکن شویم. در روزی که به راحتی می توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم متاسفانه و در عین ناباوری بازی را به تیم آبادان واگذار کردیم.

وی ادامه داد: چیزی که ما در 12 بازی نشان دادیم این است که کارمان توأم با پیشرفت بوده است، سعی داشتیم در این مسابقه پیروز شویم تا جایگاه مان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم اما شانس با تیم ما یار نبود،ازطرفی بازیکنان تیم نتوانستند از موقعیت های شان به نحو احسن استفاده کنند.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره قضاوت این دیدار گفت: متاسفانه نه در نیمه نخست و نه در نیمه دوم از قضاوت داور مسابقه راضی نبودیم.

دروازه بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: شرایط تیم خوب است. ما تیم جوانی داریم و بچه‌ها روند صعودی پیشرفت فردی را می‌توانند به تیم منتقل کنند. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در این شرایط آب و هوایی زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند.اما نتوانستیم با پیروزی در این دیدار تماشاگران را خوشحال راهی منازل شان کنیم.

قدیمی پور با اشاره به بازی هفته بعد این تیم مقابل پیکان در تهران اشاره کرد: پیکان از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و همواره جزء تیم های برتر لیگ بوده است اما ما محکوم به برد هستیم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم,۱۰۰ درصد می‌توانیم مقابل پیکان پیروز شویم چون کادر فنی بزرگی در تیم خود داریم و در کنار آن بازیکنان با تجربه‌ای در تیممان حضور دارند. به طور حتم یکی از بازی‌های سخت ما و پیکان است که زیبایی‌های خاص خود را خواهد داشت.

این بازیکن ادامه داد: مطمئن باشید فقط به فکر سه امتیاز برابر پیکان هستیم تا ان‌شاالله بتوانیم وضعیتمان را در لیگ بهبود بخشیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه تیم مصمم به پیروزی در بازی هفته بعد مقابل پیکان هستیم.

قدیمی پور در پایان در مورد وضعیت خودش هم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم. اگر مقابل پیکان به میدان بروم با تمام وجود بازی خواهم کرد و اگر هم در ترکیب قرار نگرفتم نظر کادر فنی است و به آن احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار